grubasek

wtorek, 28 czerwca 2016

Nie zdążyłam na głębię oceanu...

Więc postanowiłam nagiąć wcześniejszy pomysł do kolorków w Klubie Twórczych Mam TUTAJ



Tak naprawdę obrazeczek chodził mi po głowie od maja- skojarzył mi się bowiem z macierzyństwem i Dniem Mamy!

To chyba jedna z moich najbardziej kolorowych prac- jak wam się podoba tyle kolorków? Czy nie przesadziłam?;-D


W rzeczywistości kolorki sa jeszcze intensywniejsze- ale pochmurno i zimno nadal- taka aura nie sprzyja zdjęciom....

Buziam wtorkowo!


23 komentarze:

  1. Śliczna czasami jest potrzeba żeby użyć więcej kolorków..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm ja bym chyba nie powiedziała ze to Twoja najbardziej kolorowa... jakąś smutna ta kartka, nie sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smutna? w życiu! Widzę tu matczyną miłość, uwielbienie dla malucha i...tajemnicę głębi oceanu! :-D

      Usuń
    2. Tak:-) ja też to widzę, motyw jest przepiękny, sama kartka też bardzo ładna, ale kolorki smutne...

      Usuń
  3. Ooo, ile sie tu dzieje! :D piękny obrazek otulony niebieskim tlem - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Te kolory... I ta esencja macierzyństwa...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! super! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie ujęłaś macierzyństwo- tajemnicą głębi oceanu otuleni... Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca jak najbardziej kolorowa!Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu bardzo mi si,e podoba ta grafika, a ta gaza turkusowa faktycznie kojarzy się z głębią oceanu. Trudno mi ocenić całość, bo przyznaję , że nie są to moje klimaty :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjnie ujęłaś Ewuś macierzyństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Karteczka jest cudowna, jest taka wymowna a zarazem objęta tajemnicą - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła Ci świetnie, a kolory jak najbardziej do tej karteczki pasują, więc nic za dużo nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super praca. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Super grafika, nawet nie myślałam, że są małe syreniątka. Oooo, tulimy :) Aż mi się moje zachciało tulić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany ale się ostatnio u Ciebie dzieje, a kartki coraz fajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorów jest tyle, ile trzeba. Kartka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  16. syrenia mam piękna! cały "obrazek" przypomina mi freski Wyspiańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle kolorków! To lubię, bardzo mi się podoba ta kartka. A ta Syrena taka realistyczna! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń