grubasek

środa, 14 lutego 2018

Koniec zabawy z sog

hejka!
Chciałabym Wam pokazać dziś ostatni tag z cyklu zabawy w kolorowanie z sog.

Powstał zupełnie nietypowy jak dla mnie tag w pastelowych kolorach.
Na Fb się spodobał, a wy, co sądzicie?



A tu już 10 tagów(plus syrenka, tylko pokolorowana, i projekt na pudełku od herbatki = 12)


pewnie każda ma swojego "ulubieńca", prawda? jeśli chcecie, napiszcie w komentarzu, która waszym zdaniem, najładniejsza i dlaczego :-) A ja czekam z niecierpliwością na tego sekretnego freebiska- na razie cisza...

A z innej beczki - choróbsko coraz bardziej mnie rozkłada...jeśli tak dalej pójdzie, to nic tylko lekarza....na razie lecą domowe sposoby ;-D

Buziam!

11 komentarzy:

  1. Ewciu, bardzo podoba mi się taka pastelowa kolorystyka.
    A mój ulubieniec to (tu chwila zagwozdki:) tag pierwszy - ze względu na to spojrzenie zielonych oczu.
    Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się cieplutko i nie poddawaj się chorobie!!!
    Wszystkie tagi super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie kawa uskrzydla... mnie dzisiaj od rana ;)
    nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystkie ale ja wybieram ten ze słonecznikiem. Pozdrawiam i zdrowia życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne ale najbardziej podoba się mi ta czerwona po lewej na dole :) i nie daj się chorobie, walcz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Typowy czy nie to i tak swietny!!! A zdjecie zbiorowe oddaje piękno tych prac:) super Ewo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy tagowy zawrót głowy! Trudno wybrać najładniejszy,nie mogę się zdecydować... Wszystkie wyglądają jak z bajki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Zdrowia Ci Życzę, Przepiękny Tag , Wszystkie są Cudowne ale jak mam wybrać jeden ,to jest to drugi u góry -Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne tagi, zakochuję się bardziej i bardziej w Twoich kolorowankach!
    Zdrowiej, choróbskom się nie daj!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię pastelowe prace; tagi, karteczki, boxy itp. Twój tag zachwyca!

    OdpowiedzUsuń